Digitaal belastingloket
- U kunt alles voor de gemeentelijke belastingen regelen via het digitaal belastingloket van de gemeente.
- In het digitaal loket vindt u de belastingaanslagen van de afgelopen 3 jaar.
- Als particulier logt u in met DigiD. Voorwaarde is dat de belastingaanslag op uw naam staat.
- Bedrijven en organisaties loggen in met eHerkenning.
Wat u regelt via het Digitaal belastingloket
U kunt veel belastingzaken regelen via het Digitaal belastingloket. Lees eerst de bijbehorende informatie op onze website. Dan weet u wat de voorwaarden en stappen zijn.
- Automatische incasso beginnen of stoppen
- Belastingaanslag (ook van voorgaande jaren) inzien en downloaden
- Uw e-mailadres of telefoonnummer aanpassen
- Rekeningnummer wijzigen
- Bezwaarschrift indienen
- Taxatieverslag opvragen
- Kwijtschelding aanvragen
- Hond aan- of afmelden
Heeft u een vraag over het Digitaal belastingloket?
- Mail naar belastingen@barneveld.nl
- Of bel naar 140342
Op grond van de Paspoortwet en de Paspoortuitvoeringsregeling Nederland 2001 slaan wij de volgende gegevens op voor uw aanvraag:
- naam
- BSN
- adres
- woonplaats
- huwelijksrelatie
- kindrelatie
- naamgebruik
- datum inschrijving
- financiƫle gegevens
- telefoonnummer
- e-mailadres
Bewaartermijn
Deze gegevens worden bewaard zolang u inwoner bent van gemeente Barneveld.
Delen gegevens
Deze gegevens worden gedeeld met:
Rijksbelastingdienst, Waterschap, Landelijke Voorziening WOZ (LV-WOZ), Kadaster, Inlichtingenbureau. De gegevens zijn beperkt in te zien in Suwinet.