Briefadres aanvragen

Als u naar het gemeentehuis gaat om het briefadres aan te vragen, neemt u het volgende mee:

  • uw identiteitsbewijs
  • ondertekende, schriftelijke toestemming van de hoofdbewoner van het briefadres
  • kopie identiteitsbewijs van de hoofdbewoner van het briefadres

U kunt een briefadres aanvragen als u in één van onderstaande situaties voor u geldt:

  • U bent dak- of thuisloos.
  • U heeft een beroep waarvoor u veel van huis bent (bijvoorbeeld binnenvaartschipper).
  • U verblijft kort in het buitenland (maximaal 8 maanden).
  • U verblijft in een verpleeghuis of blijf-van-mijn-lijfhuis.
  • U kunt om veiligheidsredenen geen woonadres hebben.

  • Als uw briefadres Raadhuisplein 2B is, kunt u uw post ophalen op het gemeentehuis.
  • Maak hiervoor een afspraak.
Afspraak afhalen post gemeentehuis (Verwijst naar een externe website)